Martijn Rademakers geeft advies op het gebied van online strategie voor kleine en grote organisaties. Tot voor kort werkte hij bij VODW, en nu zelfstandig via zijn bedrijf GrapeFinder BV. Momenteel doet hij een aantal adviesopdrachten oa in de financiële dienstverlening rondom omnichannel marketing en bij een grote gemeente rondom customer experience en customer journey mapping. Daarvoor heeft hij bij Ernst & Young een pilot voor social media opgezet en voor Zilveren Kruis, Agis en Aegon verschillende online opdrachten gedaan oa op het gebied van mobile, online tooling en project management.

Social Media, e-commerce en Customer Experience

Voordat Martijn interim opdrachten vervulde, was hij onder andere bij Trouw als marketing manager verantwoordelijk voor de positionering van het merk, e-commerce en business development. Daarvoor werkte hij als bladmanager voor de magazines Men’s Health en Runner’s World.

Naast zijn interim werkzaamheden is hij initiatiefnemer van www.duic.nl een Utrechtse nieuwssite en www.soworker.com een social sharing tool. Met enige regelmaat geeft Martijn presentaties op het gebied van online marketing (onlangs voor Adformatie) en nieuwe media en is hij bestuurslid van Creative Connection.

Martijn is resultaatgericht, creatief en gecommitteerd en houdt ervan om niet alleen strategische vraagstukken op te lossen, maar ze tevens te implementeren.

Meer informatie over Martijn>