Onlangs mocht ik onderstaande workshop geven voor communicatie professionals tijdens Communicatie Break van Adformatie. Na Betteke van Ruler werd ik het best gewaardeerd volgens de evaluatie van deelnemers, waar ik erg trots op ben. Wil je er volgende keer ook bij zijn? Schrijf je in voor de volgende Communicatie Break op 6 oktober 2015.

Het schrijven van een online strategie behoort tegenwoordig ook tot het takenpakket van de communicatieprofessional zowel binnen een organisatie of als adviseur bij een bureau. Welke bijdrage kan jij met communicatie leveren aan de online performance van jouw organisatie of die van jouw klant? Deze workshop maakt jou gesprekspartner op online gebied door heel gericht met bouwstenen en praktische voorbeelden tot een gedegen online strategie te komen. Een strategie die leidt tot meerwaarde voor jou en de organisatie!

– In deze workshop leer je hoe je tot een strategie komt:
– Welke elementen bepalen je strategie?
– Hoe kom je tot een goede analyse?
– Hoe kom je tot een goed plan?
– Waar let je op bij de inzet van online kanalen?
– Hoe meet je resultaten en stuur je bij?

ONDERDELEN DIE DEELNEMERS GAAN LEREN

Je leert hoe te komen tot keuzes bij het vernieuwen of initiëren van een nieuwe van een website en de inzet van de belangrijkste andere online kanalen
Je krijgt voorbeelden hoe je tot een goede analyse komt en hoe je andere stakeholders meeneemt in de keuzes die je maakt.

VOOR WIE?

De workshop is geschikt voor marketeers en communicatieprofessionals aan zowel klant als advieszijde die meer kennis willen over hoe een online strategie vorm te geven.